2013-05-19

God kväll.
 
Har inte blivit av med mitt sötsug, har funnits där hela jävla veckan och jag är rädd att jag har bejakat det också. Har ätit för mycket godis, 1 påse popcorn samt 2 stora påsar chips... Woops. Har tränat en gång (cykling ca 6.5 km x2 plus 1 h ridning = ett träningstillfälle för mig). Känns inte bra!
 
Vad som känns ännu sämre är min katastrofala matdag idag. Åt  en macka med 1 kokt ägg på imorse (eller ja, vid tolv eftersom jag inte vaknade förens strax efter halv tolv, inte likt mig och vakna så sent....). Sen inte ens 1 h efter det äter jag en liten skål glass och sen efter ett tag ca 150 g grillchips och kanske 2 rader mjölkchoklad. Efter några timmar äter jag två skålar glass och två nävar mandlar. Vid sex gör jag iording "Peanut buttercup" (proteinpulver, lite jordnötssmör, kakao, sötningsmedel, vatten) och en macka med två småå skivade ägg på. Och nu vid nio blev det "caseinkladdkaka" (proteinpulver, kakao, kokosmjöl, vatten, sötning, bakpulver). Så en ganska crazy matdag. Ingen riktig mat. O inte konstigt att min mage beter sig lite dumt just nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback