2013-05-02

HEJ! Var hemma under valborg och till min stora lycka var min syster också hemma så vi umgicks. Var trevligt. Min enda riktiga vän skulle jag säga. Önskar jag hade fler riktiga vänner. Har ju vänner i skolan men ingen jag pratar privata saker med lixom. Inga man har interna skämt med osv. Synd. Hade det förra året. Mer riktiga kompisar. Men nu umgås vi inte längre för en har studieupphåll så det blir aldrig att vi ses. Jättetråkigt. Saknar mitt liv jag hade förra året. Alla fester, filmkvällar och pluggdagar jag hade med mina två kompisar. Saknar. Vad jag däremot inte saknar är min kropp jag hade förra året. Tjock & äcklig. Otränad. Men det var det nästan värt. För jag hade faktiskt jäkligt kul. Tror jag iaf. Jag kanske bara tror att jag hade kul nu när jag ser tillbaka på tiden, egentligen kanske inte allt var så jävla jippo som jag tror...

Kommentarer
Postat av: Thea

Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

2013-05-03 @ 21:54:04
URL: http://theas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback