Tentaaa

Hellu, tenta idag. Gick bättre än väntat faktiskt. Tror jag. Är nog omöjligt att säga egentligen, chansade ju på typ allting så det kan lika gärna bli 0 p på i princip alla uppgifter... Men jag försökte iaf. Visst, jag kunde ha pluggat mer, det kunde jag verkligen gjort men nu gjorde jag inte det så då får jag stå mitt kast.
 
Har inte tränat idag, gick inga kul pass och jag har faktiskt tentat i 4 h så var lite mos i huvudet så har mest legat och läst och kollat på teve under eftermiddagen. Endel godis har det också blivit.. Woops. Blev lite övermätt så lite kom upp självmant. Imorn blir det träning (minst 1 pass) på kvällen. På förmiddagen ska jag bege mig till sjukhuset för undersökning av "MRT hjärta", alltså ska jag skjutsas in i en tunna och utsättas för ett jäkligt starkt magnetfält. Stackars kropp... Nä men det ska nog gå bra. Men har aldrig gjort något sånt innan så kommer vara rätt nervös! Hade hjärtfel när jag var liten förresten så brukar gå på ultraljudsundersökningar varje eller varannat år men detta är första gången jag ska göra en sån här avancerad undersökning. Fattar inte varför men det kanske någon förklarar för mig imorn?
Sen på eftermiddagen orkar jag förhoppningsvis ta tag i mig själv och plugga matte (flervariabelanalys) som jag har tenta i på fredag. Sen dröjer det drygt en vecka och sen kommer nästa tenta, en omtenta då, också i matte. Sen påsklov och hem till familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback