Sjukt överskattat

Tja på er, denna fina söndagsförmiddag :) Sitter med plugg framför mig. Tråk... Men försöker kämpa på. Har fått in några timmars plugg iaf nu i veckan, dock INGET igår. Låg och läste i princip hela dagen, kollade lite på mello i min ensamhet.
 
Men måste berätta för er. Kommer ni ihåg att jag köpte en stor bag godis i måndags? Jag har inte ätit av det under hela veckan, förutom igår!! O då åt jag kanske 200 g. Så jävla glad. O inte spydde jag efteråt heller, nöjd. O vet ni vad det bästa var? Det var inte så jävla gott som jag trodde det skulle vara. Chokladen smakade fett och socker och nästan lite dammigt? Det sura godiset var inte tillräckligt surt mot min tunga och resten av godiset jag åt var ingen höjdare heller. Egentligen var alla mumsiga casein-kladdkakor jag ätit i veckan godare. Riktigt chokladsmak ska det vara, ingen sockrig mjölkchoklad med säkert inte mer än 20 % kakao. Så n u har jag nästan 500 g godis kvar att knapra på. Jag hoppas att det räcker ett tag.
 
Nu i veckan har jag ju knappt varit i skolan, har inte pluggat så mycket så vet ni vad jag har gjort istället? Tränat! Det  har jag gjort delvis för att det faktiskt är skönt att röra på sig och ha något att göra men även för att det minskar ångesten över känslan att "man inte har gjort nått med sitt liv idag igen", för om jag har tränat har jag ju gjort nått. Ångesten över att jag inte pluggar tillräckligt inför tentorna minskar även den. Så jag har tränat på. 2 pass i tisdags, 2 i onsdags, 1 i torsdags och 2 i fredags! I fredags kändes musklerna rätt möra så de fick vila ordentligt igår, tog mig ju knappt ur sängen ._. Men idag har jag bokat in mig på två pass i eftermiddag/kväll! Så därför ska jag fortsätta plugga lite nu, sen träna, sen slappa och sen sova. Samma visa imorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback