Sjukhusbesök

Hej hej, är hemma från plåsterhuset nu. Undersökningen gick bra. Dock fick jag kontrastvätska i en nål i armen, aj aj. Jag hatar sprutor och blodprov och sådana saker!! Så nu har jag ont i armen, jag som ville gå på sista passet med denna koreografi på Bodyjammen. Får se om armen blir bättre under eftermiddagen.
 
Men själva undersökningen gick till så att man blev inskjutsad i en tunnel, väldigt trång sådan. Fick lite klaustrofobi när jag åkte in men som tur är har jag inte så svårt för trånga utrymmen, annars skulle det blivit jobbigt.... Låg där inne en drygt halvtimme tror jag och lyssnade på musik och smällarna apparaten gav ifrån sig när den tog bilder. Så idag har min kropp blivit utsatt för ett stort magnetfält, ganska häftig nu när jag tänker på det :P Fick glutta lite på bilderna efteråt, så nu har jag inte bara sett mitt hjärta på ultraljud utan även med en magnetkamera, coolt :) Vet dock fortfarande inte riktigt varför jag var där men det kanske läkaren som ska kolla på bilderna och meddela resultatet sen kan klargöra.
 
Nu ska jag försöka plugga lite matte...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback