Kompishäng

Hängde med kompisarna ikväll ändå. Var nog ett bra val, komma ut och träffa lite människor. Det är ganska "smärtfritt" att umgås med de kompisar jag har nu eftersom vi nästan aldrig disskuterar speciellt "personliga" saker eller vad man ska kalla det. Det går ganska enkelt att bara smälta in, man behöver inte säga så mycket. Inte utrrycka sina åsikter.
 
Vi var fem pers som åt på en restaurang och kollade på hockeymatch. Åt en kycklinghamburgare. Det var faktiskt gott. Nästan ingen ångest heller fast jag åt pommes till, måste varit år sen jag åt det på restaurang senast. Eller ja, åt det på donken för ett år sen under några dåliga tillfällen.
 
Fick veta att en av mina kompisar tydligen träffar en kille, verkade som de hade gjort det ett tag. Känns ju kul att jag fick veta det idag... Av en slump dessutom. Jaja. Men kände faktiskt ett litet stygn av avundsjuka när jag fick veta det. Har under den senaste månaden längtat efter att träffa någon. Få lite närhet av någon. Träffade en kille november-februari förra året, sen var det mitt fel att allt rann ut i sanden. Jag vet inte riktigt varför men jag orkade inte träffa honom mer. Har ångrat mig sen i efterhand. Snokat på hans facebook. Han blev tillsammans med en annan ganska strax efter att vi slutat träffats och de är fortfarande tillsammans. Lite avundsjuka bor det i mig för det. Är iaf glad att jag känner någonting när jag tänker på honom, att jag inte är helt känslolös.
 
Sen när middagen var uppäten iaf fick alla väldigt bråttom att kolla bussar för hemfärd så blev inte speciellt sent. Inte mig emot...
 
Nu har jag poppat lite popcorn så ska äta det, borde egentligen bara gå och lägga mig, såå trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback