I-landsproblem?

Åh upptäckte att mina träningsbyxor är ganska genomskinlig på rumpan när tyget töjs ut, typ när man gör benböj. Kul att jag har stått längst fram på t ex BP och gjort en 50 benböj eller nått och man har kunnat se mina (stringtrosor) genom tyget. Skäms typ bara jag tänker på det!! Anledningen till att jag upptäckte det var att jag såg att mina nya träningsbyxor, som jag lär skicka tillbaka, var rätt genomskinliga i rumpan vid typ benböj så då var jag tvungen att kolla om mina gamla också var det, vilket de var. Dock inte lika mycket som de nya... Önskar nästan att jag inte gjort det eftersom nu när jag vet att de är ganska genomskinliga kommer jag tänka på det och det är jobbigt. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback