Helgen

En helg bestående av mycket skratt, prat, glädje, godis, mat och promenader. En härlig heg helt enkelt! Även om jag inte upplevde samma "euforiska" känsla när min syster kom på besök denna gång som jag har upplevt tidigare kändes det bra. Bättre än när jag var hemma senaste gången. Förmodligen för att syster inte kan boka upp sig med andra eftersom hon inte känner någon här, när jag var hemma och hälsade på var hon ju borta två kvällar av fyra ._.
 
Har dock inte öppnat en skolbok på hela helgen så nu ska jag skriva lite labbrapport, men sen börjar min söndags-teve-rutin. Ponnyakuten 19.15, 20.00 Familjen Holstein-Gottorpf & sen 20.30 Kontoret. Bra tevesöndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback