Hej måndag!

Det blev 1 h och 45 svettiga minuter igår, först Bodyjam i 45 min (är annars 1 h men igår var det 45 min av nån anledning), sen vänta 30 min och sedan Bodyombat i 60 min. Yeeeh! Jobbigt som fan, men var väldigt nöjd efteråt :) Kommer det någon och överfaller mig på stan någon mörk kväll kommer jag ha övat upp mina slag och sparkar så jag lätt kan slå ner överfallaren, eller kanske inte...?
 
Nu sitter jag här denna måndagsförmiddag och gör en gammal tenta i kursen jag har tenta i på onsdag, går ärligt talat skitdåligt. Läser en uppgift, tänker "Shiet, har vi ens gått igenom detta??", funderar lite på hur jag ska lösa uppgiften, ger upp och går igenom lösningsförslaget och försöker desperat förstå hur man ska tänka för att nästa gång lyckas lösa uppgiften på egen hand. Jävla skit.
 
Ikväll har jag iaf bokat in mig på Bodypump 15.30 och sen 60 mins yoga efter det. Får  se vad det blir, om det blir båda, en eller ingen. Har inte bestämt mig än. Men med tanke på min träningsstatisk den senaste veckan lär jag gå på båda. Bara i mars har jag tränat 9 gånger, och som mest den senaste 1 ½ året har jag tränat 10 gånger på en månad!
 
 
Såhär ser min tränningstatistik ut, köpte kortet i september 2011, sen gick det ut i december 2012. Köpte nytt i mitten av februari. Kan ju inte påstå att jag uttnyttjade kortet till fullo förra gången jag köpte kortet, hehe...

Kommentarer
Postat av: raison d'être

svar: ja, den är så himla fin! vill du inte ladda ner kan du använda länken jag la upp c:

sportlife, åh. hahajag träade typ 7 ggr första året, använde det bara för solningen xD

2013-03-11 @ 23:35:38
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback