Close

God morgon.
Gårdagen var en ganska jävlig dag, men slutade ändå långt bättre än vad den kunde ha gjort. Åkte iväg och tränade Bodypump där halv fyra och så en timma yoga på det. Bodypumpen gick rättså bra, dock tycker jag att mina biceps blir svagare och svagare för varje gång...? Blir jobbigare och jobbigare fast jag lyfter samma vikter. Hmpf...
Yogan var rätt flummig och faktiskt lite ansträngande. Stå i den där jävla Hundpositionen eller vad den heter, den när man står så man ser ut som ett V. Eller det är tänkt att man ska se ut så iaf, är ganska osäker på om just jag såg ut så :P
 
Men gårdagen kunde som sagt lätt ha slutat i katastrof pga av det tråkiga beskedet. Hade lika gärna kunnat bestämma mig för att överäta/tröstäta för att trycka undan de jobbiga känslorna. Men jag valde att försöka resonera med mig själv och tala om för mig att inget blir faktikst bättre av att du äter ½ kg godis, du kommer inte få ett jobb bara för det och du kommer definitivt må sämre efteråt än vad du gör nu.
 
Så är jävligt glad över att jag inte överåt/tröståt, utan att jag tvinga iväg mig själv och tränade - tror att det gjorde gott för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback