700 g godis på det?

Instabil dag igår, hade planerat att träna men blev inget med det. Istället åt jag massa karameller (inte jättemycket egentligen, ~100 g ungefär) utan att vare sig tänka, känna eller smaka. Sen fick jag akut illamående och endel maginnehåll kom upp ganska spontant. Var ett tag sen nu. Sen gick jag till biblioteket och lånade lite böcker, bland annat senaste Camilla Läckberg boken samt 2 kostböcker. Satt även på biblan en stund och läste MåBra, älskar att sitta på biblioteket och läsa. Känner mig intellektuell på någe vis, hahah! Även om jag läser en fjantig tiding.
 
Sen efter en halvtimmes läsning gick jag hem, förbi affären och gick in och köpte 700 g lösviktsgodis på extrapris (hade redan spanat ut det i reklambladet några timmar tidigare) och 1,5 l lightläsk. Hem och deppa lite, hela dagen igår var rätt deppig. Låg och läste i sängen, gossade lite med kaninen och kollade lite på teve. Sen läste jag igen och sen somna jag faktiskt, vid elvatiden. Helt okej tid! Och inte åt jag av godiset jag köpt! Även om jag åt en hel del andra saker, men hyfsta nyttiga iaf :)
 
Idag vaknade jag av mig själv halv nio, hade satt alarm på nio även fast jag bestämt redan igår kväll att skippa den enda lektionen jag hade idag. Chillade i sängen och åt frukost framför Tillbaka till Vintergatan som sänds på Barnkanalen, följer den serien slaviskt, älskar den. Eller älskar väl snarare alla fina minnen jag får av den! När alla satt på fritids, samlade och kollade på Sommarlovsmorgon, minnen... :)
 
Sen lite senare tog jag mig i kragen och körde bodypump precis som förra veckan, gick bra. Var en vecka sen jag tränade så jag kände mig stark, ökade ben och ryggvikt. Heja! Nu under eftermiddagen har jag pluggat yttepyttelite, det är så jävla svårt när man har noll motivation!!!!!!!!!!! Blir galen.
 
Får se om det blir Bodyjam ikväll, vore kul och få dansa loss lite!
 
Nu ska jag nog glo lite teve, Halv åtta hos mig går ju, bästa programmet! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag satt också på fritids samlad med alla andra och såg på Tillbaka till Vintergatan! :) Det var något man längtade till! Jisses vilka minnen.

2013-03-05 @ 18:26:41
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback