Summering helg plus lite annat

Ja, lovade ju er en liten summering om helgen som var hem-hemma. Måste säga att jag troddde det skulle bli roligare, ett tag ångrade jag nästan att jag hade tagit långhelg och åkt hem redan på onsdagen. Kände mig ganska ovälkommen, eller jag vet inte om det  bara var jag. Antagligen. Men typ min syrra var och tränade både onsdag och torsdag så då hann vi inte umgås så mycket och på fredagen var hon på krogen med sina kompisar. Jag hade hoppats att hon skulle vara hemma mera så vi skulle hinna umgås mera :( På lördagen blev vi lite oense om en sak så jag gick och la mig tidigt och hon satt på sitt rum och kollade på serier på datorn. Fick värsta ångesten och fick för mig att vi höll på att glida infrån varandra, låg i min säng och grät och hade ångest i timmar innan jag kunde sova. Lite "kul" (heldumt...) egentligen att jag befinner mig i rummet brevid hennes och ligger och bölar (tyst) för att jag fick för mig att vi glider ifrån varandra, när jag kunde gått in till henne och umgåtts lite och kanske insett nyttiga saker och ting.
 
Så hade en sådär helg kan man säga med både ångest och skratt.
 
Den här veckan har jag varit jättetrött, har väl sovit en 8 h på natt men varit död på dagarna. Har även mest arit hemma om jag ska vara ärlig, skippa flera lektioner, suuuck .... Men har faktiskt tränat två gånger denna vecka trots tröttheten! Bestämde mig för att köpa ett gruppträningskort för 4 månader framåt på samma gym som jag hade kort på förra året. Ska försöka träna 2 gånger i veckan och så ridningen på lördagar. Känns som ett rimligt mål!
 
O är glad, har köpt biljetter till två festligheter nästa vecka! Har ju festat 3 gånger kanske sen i augusti och nästa vecka blir det både torsdag och lördag! Kroppen kommer väl få en alkoholchock... Men den klarar sig nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback