Så jävla bra!!

Var iväg på Bodyjam sen lite senare på kvällen igår, kan kännas liiite mycket att träna två gånger på en dag men jag gick inte för att jag kände att jag var tvungen utan jag gick för jag VILLE. Jag VILLE träna. Bara för jag tycker Bodyjam faktiskt är jäkligt kul! Sen när kände jag så om träning lixom?
 
Så idag blir det vila, vila, vila. Har varit i skolan från 8-14, starkt jobbat. Gick bara på halva av sista lektionen, sen orkadde jag inte mer. Kollade igenom två gamla tentor på kurserna jag ska ha tenta i om två veckor, och jag kan säga att det inte ser lovande ut... Har nog fyra kurser efter mig när tentaperioden som kommer nu är över. Jättebra...... Ångest på det.
 
Men men.
 
Nu ska jag kolla på Top Model och äta på min favoriträtt (just nu) som är havregrynsgröt blandat med kakao, 1 ägg, sötningsmedel toppat med hallon, lite kokosmjölk och valnötter. Freaking fantastic smakar det! Åt det fyra gånger igår tror jag det blev, hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback