Omplanering

Kul att man hade planerat hela dagen in i minsta detalj så kommer man till skolan kl.8 för att labba och så får man veta att man inte börjat förens kl. 10 med labb... Blev bara till att planera om! Släpade därför med mig träningskläder OCH datorn till skolan helt i onödan! Planen var att labba till tio, skriva lite rapport i 1 h, träna kettlebells för första gången, sen hem och handla och städa. Men nu fick jag sitta och glo (och spela lite mobilspel) i 2 h, labba, gå hem och städa och handla och nu sitter jag här. Ska skriva lite labbrapport nu och sen ska jag bege mig ner till resecentrum och möta min syrra som kommer och hälsar på mig hela helgen! Wieho.
 
Ska bli kul och få lite sällskap. Men jag är så van vid att vara ensam. Att man kan göra vad man vill. Inte behöva ta hänsyn till någon annan. Men det är ju bara i tre dagar, så det ska nog gå bra :) Min syster är ju faktiskt i princip den enda människan jag kan prata med och vara trygg med.
 
Så kommer garanterat vara tyst här tills iaf på söndag, just so you know! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback