Hej...

Hej, ja det var länge sen. Men det är kul att se att åtminstone några har kollat in här sen sist! Anledningen till att jag inte har bloggat är väl att jag inte har orkat. Har inte datorn igång så mycket numera för jag kollar det mesta på mobilen och därifrån kan jag inte blogga tyvärr. Men nu så!
 
Nu är terminen igång sedan tre veckor tillbaka. Den här veckan var jag i skolan en dag av fem. Dåååligt. Men orkade inte. Var hemma och gjorde ingenting egentligen. Sover i snitt 8-10 h per natt och då oftare 10 än 8 h men ändå känns det som jag är sjukligt trött. Orkar ingenting.
 
Överäter och spyr. Första veckan jag kom tillbaka efter jul hem-hemma gick bra. Åt regelbundet och bra och kände mig pigg och relativt positiv inför framtiden. Sen andra veckan överåt jag och spydde nästan varje dag i en vecka. Sen förra helgen kom min lillasyster, storasyster samt hennes pojkvän och hälsa på. Jättekul! Men pratade knappt med syrrans pojkvän, hej jag-kan-inte-prata-med-någon-annan-än-mina-syskon typ? O sen denna vecka har jag överätit kanske 2-3 gånger, varav en av gångerna ikväll.
 
Vägde drygt 57 kg i mitten av januari, rätt bra. För ett år sen vägde jag 68 kg. O ett år innan det 53 kg (fast det var nog mer i feb-mars jag vägde så lite som 53).
 
Väger förmodligen närmare 60 kg nu men så länge jag kommer i mina jeans kära vänner, då är det okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback