2013-02-14

Hej, dagen idag har väl gått sådär.
Både med mat och annat. Hade en lektion imorse kl 8 vilken jag faktiskt lyckades masa mig upp på. Sen hade jag hål till kl 13 och sen en mattelektion, som jag inte gick på. Var trött för jag somna ganska sent igår och fick inte sova mina tio h som jag egentligen vill och faktiskt kanske behöver för att kunna funka.
 
Imorn börjar jag också kl 8... Orkar inte. Har en föreläsning då kl 8, sen en lektion kl 13 och sen labb kl 17. Väldigt tveksamt om jag kommer stanna ända från åtta till sju i skolan. I höstas var åtta till sju inte alls konstigt men nu... Fy fan vad jobbigt det skulle vara.
 
Maten har funkat helt okej idag. Har inte överätit och spytt hitills iaf. Idag när jag var och handla köpte jag 1,5 l glass utifall att jag skulle få begär, plus en påse chips!! Gud jag ångrar mig nästan. Chips lixom! Så typisk hetsmat. Iofs är glass det med men det känns bättre och köpa på någe vis?
 
Jaja... På onsdag åker jag hem och är hemma ända tills på söndag. Nice. Behöver få skratta och prata av mig lite. Blev inte så mycket av det senaste veckan. Var ju bara i skolan en dag av fem, och så helt ensam hela helgen plus de fyra dagarna jag inte var i skolan. Om jag var en sim skulle jag ha helt rött på umgängesmätaren. Eller nej förresten, inte helt rött! Har glömt att berätta att jag har "övertagit" en kompis kanin så jag har en liten kanin här hemma hos mig, väldigt gullig och mysig :) Har ju haft två kaniner innan, blev helt förstörd när en av dem dog för tre år sen så då tappade jag intresset lite. Den andra dog sen 1½ år senare. Och jag kan fortfarande sakna dem och nästan gråta en liten skvätt. Men nu har jag som sagt en ny liten varelse att gosa och klappa på så det känns bra, så helt ensam är jag ju faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: N

Hej! Det är som vanligt med mig, har inte haft orken att skriva något på bloggen dock... Det jag behövt ventilera har jag fått ut på instagram, behandling och pojkvän och tror att det kommer fortsätta så ett tag framöver också.

Hoppas att du har det bra!

2013-02-07 @ 01:53:11
URL: http://Uppfyllaendrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback