Yes!

Tack Gud för att jag har fått sommarjobb!! De ringde idag från kyrkogården och frågade om jag kunde börja en vecka tidigare jämfört med vilka veckor jag fyllt i att jag kunde jobba. Visst sa jag, men jag måste ta ledigt torsdag och fredag (för min syster tar studenten då). Så nu har jag jobb! Shit. Att det skulle lösa sig. Det trodde jag aldrig. Jobbar i  sju veckor tror jag att det blir, till slutet av juli iaf. Sen får jag kanske lite ledigt. Fast med tanke på hur många omtentor jag kommer ha kommer jag nog inte få så mycket ledigt.... Även fast jag hatar mitt jobb kunde jag inte låta bli att ta några glädjeskutt här hemma i lägenheten när jag fick reda på det! Wiheo. En liten förändring blir det förresten jämfört med tidigare år, ska jobba på en annan kyrkogård. Den ligger lite lite närmare så det är ju iaf positivt. Vet inte hur den kyrkogården är. Hoppas på mycket träd för jag blir så lätt genomsvettig efter bara några minuters jobb i solen :( Är så jobbigt att hela tiden försöka jobba i skuggan och paniken när man inser att det inte finns en enda skuggfläck så man måste sitta i gassande sol alldeles för länge - inte kul!
 
Men men, jag ska vara lycklig nu ett tag att jag faktikst har ett jobb överhuvudtaget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback