Mat, vikt & träning

Hej igen, tänkte att när jag ändå var inloggad kan jag passa på att berätta lite kort om hur det går med maten och träningen. Måste säga att maten går bra just nu! Har inte så stort aptit av någon anledning? Jag känner mig hungrig men på något sätt orkar jag inte äta. Alltså det är inte så att jag knappt äter någonting, äter 4-5 gånger per dag men mindre portioner än vad jag åt t ex innan påsk. Då hände det ju ofta att jag gick upp efter jag egentligen gått och lagt mig och bredde två knäckemackor med jordnötssmör, som blev två till och två till osv... Det har jag inte gjort nu på 2-3 veckor.
 
Tränat har jag gjort litegranna. I snitt 2 gånger i veckan så det känns bra! Ska ev hem i helgen och vara hemma över valborg så då kanske jag passar på att väga mig. I påskas vägde jag 63 kg. Rätt mycket. Tror att jag la på mig endel muskler när jag tränade så mycket de sista veckorna innann påsk men samtidigt behöll/la på mig mer fett för jag åt helt enkelt för mycket. Men känner att det inte spelar så stor roll vad vågen visar egentligen, jag kommer i mina jenas och det räcker för mig för då vet jag att jag inte väger för mycket!
 

Kommentarer
Postat av: jen

hur lång är du?:)

2013-04-25 @ 20:37:12
URL: http://jenofgefle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback