Höjden av lathet?

Alltså hahah. Hur lat får man bli? Planderade att åka iväg till en stor handelsplats och köpa pellets till lilla kaninen nu idag, men jag orkade verkligen inte. Tanken att behöva sätta sig på bussen och sen dessutom byta buss vid ett tillfälle kändes nog jobbig. Så efter lite surfande har jag helt plötsligt beställt hem 2 kg pellets till lilla kaninen, hahah va fan?! Höjden av lathet där.
 
Så idag har jag mest legat i sängen (hade ingen ridning idag tyvärr) men var även en liten runda i affären och köpte lördagsgodis bland annat. En 200 grammare chokladkaka. Blev även 2 olika glasssorter och 1,5 l pepsi max. MMmmmm, lördagsmys?
Men har skrivit lite på en labbrapport också, det var vettigt, så ni inte får för mig att jag inte gjort NÅTT produktivt idag.
 
Kvällen llär spenderas framför Smartare än en femteklassare och sen Robins, hej-jag-är-typ-ensammast-i-världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback