2013-04-17

Om en liten stund ska jag iväg på BP, sitter och laddar med 250 ml sockerfri redbull. Dricker aldrig det annars, den där burken har stått i mitt kylskål 1½ vecka nu. Köpte den för att ev blanda ut den med sprit förra helgen för var så trött men blev inte att jag blandade med den. Så nu dricks den istället. Skippa första föreläsningen imorse så nästan 10 h sömn har det blivit inatt, men det räcker inte... Är ändå trött trots jag i flera veckor i snitt har sovit en sisådär minst 9 h per natt!!!!
 
Planen för kvällen är att hämta ut ett stort H&M paket efter träningen, beställde för 1400 spänn där i helgen. Och då hade jag ändå 10 % rabatt på hela köpet! Kanske inte det smartaste draget med tanke på att jag går back varje månad samt att jag inte har nått jobb, och nej, jag har fortfarande inte sökt något....
 
o sen resten av kvällen ska jag laga mat, kyckling i lätt cremé fraiche sås. Sen är det förmodligen läggdags för lilla mig.... Hoppas ni mår fint!

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Svar: ja, buffy var jättesöt men jag hade aldrig orkat med en ^^

2013-04-18 @ 20:09:24
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback