2013-04-07

HEJ! Länge sen. Men det är faktiskt inte mitt fel! Har försökt mig på att blogga några gånger nu i veckan men min dator har inte velat samarbeta men nu verkar den vara mer på min sida iaf!
 
Hemma hade jag det faktiskt bättre än väntat. Hade lite tråkigt på dagarna och så när alla var på jobbet/skolan men jag lyckades sysselsätta mig hyffsat. Sen lekte jag och min syster rättså mycket så det kändes bra.
 
Den här veckan var alltså första veckan på den nya perioden med nya kurser. Har redan skippat en föreläsning, i torsdags morse, jag kom verkligen inte upp. Och då hade jag ändå sovit 8 h... Så sov 2 h till men jag var fortfarande så trött att aldrig kom ur pyjamasen... Woops... Låg i sängen hela dagen och läste och kollade lite på teve. Bra att slösa bort en hel dag när jag har typ tusen vettigare saker jag borde gjort. Städat, pluggat, gått på föreläsningen, tränat, sökt jobb (har fortfarande inte gjort det, fanfanfan!!!) osv osv. Men känns som jag bara har energi till att göra en sak per dag, antingen går jag i skolan och så är jag slut när jag kommer hem och bara slappar. Eller så gör jag ingenting på hela dagen förutom 1-2 h då jag tränar. Orkar lixom inte både vara i skolan en dag och träna på det! Är så trött på att vara så orkeslös. Det suger.
 
Har ingen pluggmotivation heller nu, vet inte om jag borde ta ett studieuppehåll nästa år men vill inte det egentligen. Då kommer jag ju börja i en ny klass sen året efter och det vet jag inte om jag skulle orka ta mig igenom ._. Och sen har jag ju lägenheten här så jag är ju rätt låst och hyra ut i andra hand känns jobbigt. Så har jag kanin och ridning, och inget av dem vill jag ju ge upp med. Åhh, vad ska jag göra?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback