Tvättning

Yes. Har inte ätit något onyttigt idag! Får se om jag äter nått smaskigt nu ikväll, det är ju faktiskt lördag! Igår kväll åt jag popcorn, gud vad gott det var. Innehåller inte så mycket kcal heller så det är bra.
 
Just nu är jag väldigt hungrig. Åt när jag kom hem från ridningen, typ vid halv fyra men har inte ätit sen dess. Bara druckit lite kaffe. Ska strax gå bort till tvättstugan för håller på och tvättar lite. Blev så himla irriterad, kom ner till tvättstugan så var alla fyra maskiner upptagna så fick först vänta en kvart på att de skulle bli klara. Sedan när maskinerna är klara öppnar jag en för att ta ut personens tvätt och stoppa i min egen. Då ligger det ett par trosor där i maskinen. Tömmer den (oj vad jobbigt det var, så mycket att tömma lixom) och öppnar en till. 10 strumpor  va det i den. Sedan öppnar jag de resterande maskinerna bara för jag är nyfiken. Ett par trosor i den ena igen och knappt 10 strumpor i den sista. Alltsammans tvättat i 30 grader. Va fan lixom?! Så jävla korkad människa, om man nu får säga så.
 
Men men, nu är min tvätt snart klar så får väl springa dit och hämta den. De har förresten uteparty utanför mig, men som tur är har jag inte fönstret åt det hållet partyt är, mohaha. Annars hade jag blivit galen för de är rättså högljudda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback