Trött & hungrig

Jag förstår inte. Hur kan jag vara så hungrig? (Och trött!) Det måste vara skolan som suger musten ur mig.  Åt en normal port. lunch vid tolv, vid tre är jag svinigt hungrig! Efter tre timmar. Är jag hemma har jag bara varit "hungrig" tre timmar efter en lunch/middag, men inte nu sen skolan har börjat. Åt därför nästan 1 port havregrynsgröt med 1 ägg i, hallon, lite keso och mjölk till det vid halv fyra. Nu tror jag att jag är hungrig, IGEN. Vad är det här? Stört trött också, börjar åtta imorn igen... Orkaaaar inte. Men på torsdag börjar jag inte förens ett iaf! Det gillas skarpt.
 
Tänkte dra iväg och träna vid halv sex och jag hoppas verkligen att jag orkar göra det också så att jag inte ställer in det! Men det är ju Bodyjam och det tycker jag faktiskt är kul så jag tycker att jag borde orka pallra mig iväg till träningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback