Slutar tidigt

Slutade tidigt idag (=15:00), känns som det var länge sedan jag kom hem så här tidigt? Har ju fan suttit och proggat till sent på kvällen alldeles för många gånger den senaste tiden. Senast var det i onsdags och innan dess i måndags... I natt drömde jag även att jag satt och programmera, det var jättehemskt för det gick inte alls bra :( Hade då suttit hela onsdagen på dagen och proggat så var inte så sugen på att göra det "på natten också" så var rejält irriterad när jag vaknade och inte hade fått ledigt från programmeringen trots det var natt lixom!

Men sen jag kom hem har jag pluggat lite (duktigt) och käkat mellis.  Nu är jag trött och orkar inte plugga mer just nu. Vad göra då? Vet ej!

 

 
Melliset fick bli en skål med yogurth blandat med vaniljprotein, ett litet äpple som hackats i bitar och körts i micron så det blir mjukt och gott, hackade mandlar samt rejält med kanel och kardemuma. Blev även två knäcke med philadelphia och gurka, och så kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback