Ridning

Hallå hallå!
 
Ridningen idag gick okej, det var lite roligare den här gången för min häst skötte sig bra :) Dock var jag lite rädd för den för den var ganska "elak" när man skulle sadla, man behövde ställa upp den i stallgången vilket ridläraren inte berättade för mig så när jag stod i spiltan och la på sadeln strök den öronen bakåt och börja trampa runt och sånt, slängde med huvud. Synd att hon var så jobbig vid sadlingen och så för hon var så trevlig att rida... :/ Man kan väl inte få allt antar jag?
 
Förutom ridningen har jag hunnit med en hel del "måsten", jag har t ex både tvättat, städat och bytt sängkläder! Så kvar tills imorn återstår "bara" att plugga, då har jag gjort allt som skulle göras i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback