Proteinkladdis

Go kväll!
 
Har pluggat idag, faktiskt. Mest läst i programmeringsboken. Vet inte om det gav så mycket egentligen. Borde väl egentligen ha åkt till skolan och suttit och programmerat lite för mig själv men var inte så sugen på att sitta där själv. Eller skulle inte varit sugen på att sitta där med någon jag kände heller faktiskt. Vill få programmen att funka på min dator så jag skulle kunna sitta hemma i lugn och ro och programmera, jag tror att det skulle gå bättre då. Segt då att jag inte får det att funka :/
 
Men nu ska jag gå ut i köket och fixa lite kvällsmål, läste i en blogg tidigare ikväll och då fick jag tips på hur man kan göra som en "proteinkladdkaka" med kaseinpulver (de andra "kladdkaksrecept" jag har sett har bara varit med vassle) vilket är det jag har. Så jag ska testa det så får jag återkomma om det var gott eller inte! Till det blir det en stor kopp te som vanligt. Allt detta ska ätas framför Svenska Hollywoodfruar! Det är faktiskt ganska underhållande, haha.
 
Så vi höres imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback