Oh no

Guud mina svarta jeans jag köpte i söndags på H&M... Jag älskar dem! Tycker de är riktigt snygga. De är  lite blanka så de känns lite festligare än lite mattare svarta jeans. Testade de med ett pösigt linne, kavaj och ett par nya högklackade skor igår kväll. Såg riktigt snyggt ut tyckte jag. För fint för att gå runt i skolan så. Men då passade det bra att jag köpte ljusrosa tygskor i helgen för de gör ju att outfiten inte ser så festlig ut som när man har högklackat lixom?
 
Slutade förresten tidigt idag, kl 12. Började egentligen 8.15 men kunde inte sova inatt så tog sovmorgon och kom inte till skolan förens 10.15. Men jag behövde den där extra sömnen faktiskt. Så nu ska jag försöka plugga lite, måste verkligen det. Planen var att jag skulle stanna i skolan och plugga men eftersom jag glömde min mobil hemma (!!!) gick inte det för jag hade planerat att sitta och lyssna på musik samtidigt. Så åkte hem. Dessutom hade jag glömt mobilen i laddaren och den brukar bli så varm om man har den i länge så vill helst undvika det. Så nu hoppas jag att jag kan koncenterara mig någorlunda ett tag iaf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback