O-r-k-a-r i-n-t-e

Hej hej! Igår var jag på Kalasmottagning (=mässa på eftermiddagen och fest på kvällen). Men var bara där ett tag, var hemma strax efter nio. Ville gå runt på mässan och kollla på Veronica Maggio som upprträdde, vilket jag också gjorde. Men jag var så sjukt trött att jag cykla hem innan Maggio var klar, hade inte ätit på 8 h för de hade bara pizza och hamburgare där vilket jag inte ens tål (är gluten).
 
Idag börjar jag kvart över ett, har bara en föreläsning men sen ska jag stanna kvar i skolan och programmera med en kompis. Känner mig så dålig, hon gör allt jobb för jag vet inte hur man gör. Känner mig så himla dålig och korkad för jag kan inte, försöker men det går inte. ÅHHH så frusterande! Läser i boken, men förstår inte. Är för trött för att ta in någonting antar jag. Så trött hela tiden. Trött trött trött. Är det för att jag äter för lite? Eller är det något annat? Vet inte. Känner mig deppig ochs tressad. Orkar inte... Hoppas ni mår bra iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback