Nöjd chey

Jösses vilken dag... 08:15-21:00 var jag schemalagd (okej 20:35 blev det visst bara...). Är helt slut! Ska gå och lägga mig, läsa lite och sen sussa sött för att sedan försöka vara så utvilad som möjligt imorn när klockan ringer kl. 07:00!
 
Innan jag drar ner persiennen vill jag dock berätta hur bra joggningen gick igår! Gick de två första hundra metrarna ungefär, sedan började jag springa. Och jag sprang och sprang... Hela vägen in i mål för 5 km rundan faktiskt! Så nu är jag så nära man bara kan vara att springa 5 km i sträck, så himla nöjd! För två veckor sen sprang jag 2 km och sen för en vecka sen 3 km. Och nu nästan 5! nöjd :) Hade lite bättre musik i lurarna igår än vad jag brukar ha också, brukar lyssna på radio annars - men man blir inte så pepp på att springa när det är reklam... Så jag tror det är en av orsakerna att det gick bättre faktiskt!
 
Imorn slutar jag tolv, då ska jag stanna i skolan och programmera. Sedan har jag planerat att handla lite och sen blire träning :) Bodyjam! Skoj.
 
Men nu äre hög tid för sängen, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback