nattsvart

Känner mig riktigt nedstämd/deppig/ledsen idag. Anledning?
 
- Ingen har frågat hur jag hade det hem-hemma i helgen. Inte ens igår när jag frågade en av mina kompisar hur en fest hon hade varit på i helgen hade varit...
 
- Imorse på en lektion satte jag mig brevid en kompis (samma som jag fråga om festen) men hon och tre pers till som satt vid samma bord bytte bort efter någon kvart för de skulle jobba tillsammans med en annan tjej. Eftersom den enda lediga platsen var brevid mig så bytte de som sagt bord, så jag fick sitta ensam resten av lektionen, eller ja, tillsammans med lite väskor som de lämna kvar vid deras stolar.
 
- Jag ligger långt efter i alla tre kurser jag läser just nu, och jag har bara gått i skolan i två veckor?
 
-  Jag kunde inte handla idag för jag kände att går jag in i en affär kommer jag förmodligen köpa massa gottis för att "trösta" mig med. Därav har jag ingen god och nyttig mat hemma såsom keso, kesella, yoghurt och god frukt :(
 
- Jag känner mig extremt ensam, jag har ingen nära kompis jag kan prata med om lite mer privata grejer. Okej det kanske mest är så att jag är så jävla blyg/hatar att prata om mig själv som gör att jag inte kan få några nära kompisar.
 
- Längtar efter min syster. Så mycket. Hon är min bästa vän och här har jag inga "riktiga" vänner känns det som.
 
-  Jag orkar bara inte träna. Inte ens Bodyjam orkar jag gå på, det enda nästan som jag faktiskt gillar.
 
Skulle kunna rabbla upp massa saker men jag tror vi slutar där. Fan vad allt är mörkt just nu. Hur ska jag orka?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback