Mmmm middag

Kom hem vid nio igår, blev till att fixa lite i köket och sen snabbt svänga ihop ett kvällsfika. Snabbt äta upp det, hälla i sig en stor kopp te. Läsa. Sen sova. Hade svårt och sova, inte så konstigt, stressade så mycket när jag kom hem så jag inte kunde slappna av :/ Stress över tentorna har även börjat komma nu vilket gör att jag har svårt att slappna och och får svårt och somna. Det är ju en månad kvar! Ska man behöva vara orlig och ha svårt och sova så långt i för väg? :O
 
Idag blev det goood middag. Var såå hungrig när jag kom hem (vid halv sju) så maten smakade underbart. Mmmmm...
 
Ugnsbakade rotfrukter med lite kassler, en stor klick keso med tandorikrydda samt ett knäcke med philadelfia, kalkon och gurka. O två satsumas till efterätt. Så nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback