Matdagbok 20120901

Mat:
 
Frukost: 1 äpple med ½ dl kesella plus kanel & kardemumma, 1 mjuk macka (typ andra mackan på tre veckor), 1 stekt ägg, 1 kopp kaffe
 
Lunch: 1 port. grönsaksgrantäng (zuccini, paprika, ägg, mjölk, vitlök), några små strimlor färdigstekt kyckling, ½ avokado, fetaost, 1 kopp kaffe
 
Middag/Kvällsmål: ½ port. fisksoppa (vit fisk, krossade tomater, matlagningsgrädde m.m), 1 port proteinpudding, hallon, några nötter, 1 knäckebröd med philadelfia samt 1 kopp te.
 
Motion:
 
30 + 30 min cykling (tot 16 km)
Ridning 1 h (om det nu räknas, svettades som en tok men det var nog mest för att jag var för varmt klädd :P)
25 min promenad
 
Blev tre stora mål idag, men har rört på mig ganska mycket så det känns okej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback