Klassfest

Hej hej, seg dag. Gick som sagt 8-19. Men dagen har gått bra. Gick även iväg och handllade direkt efter skolan så nu har jag laddat upp med yoghurt, keso, kesella, massa rotfrukter och annat gottigt!
 
Imorn ska jag på klassfest hemma hos två i min klass. Är lite kluven, ser framemot det på ett sätt men är rädd att det kommer bli jobbigt... Vi ska leka lekar och sådant för att lära känna varandra lite mer. Men förhoppningsvis drar vi vidare efter ett par (förhoppningsvis) smärtfria timmar och jag får dricka ohämmat med alkohol och bara ha kul och dansa. Eller ja, kanske inte ohämmat. Ska ju upp dagen efter och cykla iväg till ridningen, som tur är har vi "bara" teori så jag hoppas att den kommer vara ganska stillsam men man vet ju aldrig?
 
Nu ska jag ta lite yoghurt eller något och sen gå och lägga mig, är väldigt trött och börjar 8 imorn, suuuuck! Slutar iaf tidigt, 12, men ska stanna och progga/skriva labbrapport så lär väl inte vara hemma förens efter 15 ändå. Då ska jag bestämma vad jag ska ha på mig på klassfesten! Har iaf lite mer att välja bland nu än vad jag har haft tidigare, great! Skulle vilja ha en klänning som jag har beställt från Halens men den har inte kommit än :( Men jag hittar säkert nått hyffsat fint jag kan ha.
 
Pösss & kram tills imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback