Gårdagen

Åhh blir så irriterad på mig själv. Drack mycket igår så mådde så jävla dåligt när jag vaknade idag. Eller ja, först när jag vakna mådde jag okej. Vaknade av mig själv vid tio (hade satt klockan på halv elva). Då gick jag upp och gick på toa, tvättade av gårdagens smink och sådär. Då kände jag mig mest väldigt trött och mådde lite dåligt. Sen la jag mig i sängen och läste lite bloggar i en kvart eller så. Sen sminka jag mig, halvliggandes i sängen.
 
Men sen när jag skulle gå upp och klä på mig, då mådde jag helt plötsligt fruktansvärt dåligt. Bara jag satte mig upp på sängkanten gjorde det att hela världen snurrade runt om mig och jag mådde även illa och kände mig ni vet så där extrakt svag man kan göra ibland? La mig ner igen. Laddade i några min. Försökte ställa mig upp men det gick bara inte. Så efter väldigt mycket velande beslöt jag mig att skita i ridningen, skulle ju vara teori idag. Så jävla dumt. Är väldigt besviken på mig själv. Har ångest över att jag inte gick. Men jag kunde verkligen inte. Låg kvar i sängen till någon gång efter halv två, då orkade jag pallra mig upp.
 
När jag hade fått i mig lite mat och kaffe kände jag mig lite bättre iaf. Sedan vid fyra tiden kände jag mig bra. Så himla irriterande att jag mådde så dåligt imorse!!
 
Men gårdagskvällen var rättså kul iaf. Hade på mig mina nya svarta jeans, kände mig fin. Nya skor också. Lite klack så jag blev väl 5 cm längre än vanligt iaf :P Klassfesten var bra, inga jättejobbiga sitauationer! Ingen psykisk påfrestande lek. Så skönt!
 
Vid halv tolv drog vi vidare från klassfesten till studentutestället som ligger 5 mins promenad från där jag bor. Perfekt att det är så nära för jag brukar ju kunna bli brutalt full så det är bra att blir man för full och mår dåligt är det bara att knalla hem och spy och sen sova. Inte behöva sitta på tuben i 40 min och sen buss samtidigt som man får upp spya i munnen som man tvingas svälja igen. För det är såvidrigt att det finns inte.
 
Dansade lite, var ingen bra musik igår dock :/ Shotade ensam två gången. Hade plötsligt ingen lust att va kvar längre så jag drog. Var sjukt sugen på fet mat men jag värmde på en matlåda med kassler och mathavre jag hade i kylen, så det blev iaf ganska nyttigt fyllekäk. Minns att jag slängde in en näve valnötter medan jag micrade maten. Sedan minns jag inte så mycket mer. Minns att maten blev väldigt varrm så kanske hann slänga ner något mer ätbart i käften? Som sagt, för full.
 
Så idag har jag istället för att cykla till ridskolan och ha teori har jag glott på tv, massa tv. Men jag har också pluggat lite faktiskt! Och ätit. Men nyttigt, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback