Frukostdax!

Håller på och äter en riktigt smaskig frukost (se bild nedan) just nu men så fort den är slut antar jag att jag får sätta igång med plugget. Ska nog läsa lite i Organboken, får bli en början iaf.
 
Känner mig fin idag, har mina svarta jeans. Blir så glad varje gång jag tänker på att jag (!!!) kommer i stl 26 i jeans (!!!).
 
Men nu blir det frukost bild:
 
 
Frukosten bestod av 2 knäcke med philadelphia, kassler, gurka, en liten skål yogurth blandat med proteinpulver med smak av choklad/mandel som toppades med 1/3 banan i skivor, lite kokos, ett gäng mandlar. O så kaffe, såklart!
 
Har nytt proteinpulver, choklad/mandel, och det är såå gott :) Har ett nytt märe och tycker mycket bättre om det än det förra, eller det är nog samma märke men det här nya är mjölkprotein står det på det, vad det andra är vet jag inte :P Men konsistensen på yogurthen blir iaf väldigt krämig, len och god.
 
 
Så här ser det nya proteinet ut iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback