Finally

Äntligen! Idag har jag känt mig lite mer postiv på livet. Och vet ni hur det stavas? U-N-D-E-R-B-A-R-T! Även om allt bara kändes lite bättre så blev jag glad :) Imorn lär jag väl vara depp och så som vanligt men jajaaa...
 
Idag gick jag i skolan från 8-17, segt. Men imorn blir det 8-19, ännu segare med andra ord. Men allt är faktiskt bättre än 8-21 som jag gick i måndags :(
 
Det va tänkt att jag skulle iväg och handla idag men orkade inte, tar det imorn istället så det gör att jag inte har så mycket mumsigt frukost/kvällsmål att krubba på idag och imorn men jag får väl skylla mig själv eftersom jag inte orkade handla? Men lite smått och gott kan jag nog rota fram!
 
Vet ni, idag fotade jag faktiskt min middag. Var ett tag sen jag la upp något jag åt på bloggen känns det som. Allt blir ju mycket roligare med lite bilder så här kommer bilden:
 
 
Mmm, mathavre, 1 skiva kassler, 1 stekt ägg, ärtor, ketchup och lite fetaost. Mycket gott var det! Och tallriken är en större assiett, mina "vanliga" tallrikar är så stora och jag gillar när tallriken är välfylld så därför brukar jag äta på mina assietter istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback