Extrapris shopping!

Mellis! Ett gott sådant. Var och handlade ganska precis och på fredagar har de alltid några bra extrapris på några varor, ofta någon grönsak, frukt, godis och nått bröd/fikabröd. Idag hade de extrapris på bland annat mango och jag som älskar mango blev ju helt till mig! Mums, två mangos rakt ner i korgen. Vad jag inte blev lika till mig över var det fina extrapriset på ischoklad, ni vet i sån där plastbytta, 400 g tror jag det var. Mmmmm... Men gick med bestämda steg förbi ischokladen utan att slänga ner en sådan i korgen. Nöjd tjej!
 
Så här är dagens (ganska sena) mellis! Kunde väl lika gärna ha väntat en timme och sen ätit middag istället men var mellissugen så det fick bli mellis först och sen kanske en lite senare middag ^^
 
 
En liten skål naturell yogurth blandat med vaniljprotein, knappt ½ mango som toppades med kardemumma, 1 stekt ägg, en sked jordnötssmör samt en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback