En lyckad shoppingtur

Puuuh. Kom precis hem från att varit i stan i några timmar. Ensam såklart. Hej jag har inga vänner?
 
Köpte lite smått och gott typ. Shoppade för 1300 kr på H&M. Shiiiet. Nu har jag nog shoppingförbud. Men det är så kul att shoppa just nu! Vill ha lite nytt. Har knappt köpt några kläder på 1-2 år! Så behöver faktiskt uppdatera min garderob lite känner jag. Men 1300 kr kanske var liiiite mycket? Med tanke på att jag har internetshoppat för 2000 kr den senaste månaden samt köpt två par nya skor förra helgen för 600 kronor? Så får ta det lite lugnt nu alltså...
 
Men dagens bästa var helt klart när jag provade ett par svarta jeans i stl 26 och fick på mig dem!!! Jag letade efter ett par 27:or i högen så tänkte att jag kan ju iaf prova ett par 26:or och se hur långt jag får upp dem? Men de gick hela vägen upp. Otroligt. De var väl ganska stretchiga i kvalitén, men ändå!! Shit! Så dem fick följa med mig hem. Även ett par mörkblå byxor i stl 36 som jag inte riktigt kom i, men det är bra för motivationen :) Snart så kommer jag förhoppningsvis i dem! Testade även samma modell som de mörkblå byxorna fast i svart och turkost båda i stl 36. De turkosa jeansen satt lite löst och de svarta satt väldigt tajt. Och de mörkblå kom jag inte i. Så himla konstigt det dära ;) Vänta jag kan ha berättat om det här tidigare va? För jag känner själv igen att jag nog har skrivit om detta förut. Jaja...
 
Men nu tänkte jag dra och handla lite mat och sen bara komma hem och pusta ut. Är så jäkla trött nu. Så måste skynda mig iväg innan jag fastnar framför datan i flera timmar! Måste dock plugga när jag kommer tillbaka, ooorkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback