Crazy

God morgon!
 
Är ett tröttis som sitter här, har sovit drygt 10 h men har vaknat massa gånger under morgonen och drömt helt sjuka saker så känner mig hel trött ärligt talat. Har svinigt ont i hela kroppen också, armar, ben och rygg. Det mesta från Bodycombaten men kanske lite från ridningen igår med.

Ska plugga nu i en timme (om jag orkar) och sen se på ett "Du är vad du äter" avsnitt på Sjuan kl.14:00. Sen ska jag väl plugga lite mer men sen lär jag inte orka göra något mer vettigt idag, är som sagt stört trött. Har väl också med att göra att jag inte äter tillräckligt, att jag är så trött? Vill egentligen på ett sätt börja äta mer så jag slipper känna mig mer död än levande på dagarna, men samtidigt vill jag gå ner i vikt. Men jag är faktiskt inte så stor längre eftersom jag kan använda alla mina kläder igen så det är ju inte så viktigt längre att jag går ner i vikt, finns lixom inte lika stor anledning som innan i med att jag har kläder att använda numera. Men jaja, får se hur det blir. Får äta mer om jag vill men vill jag inte får jag väl inte göra det typ, låter rimligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback