Älskade helg!

Har haft ett sjukt sötsug idag, vilket resulterade i att jag har ätit 100 g 86 % choklad. Alltså är det bara jag som inte "nöjer mig med två bitar" trots chokladen har 86-90 % kakaohalt? Fattar inte vad det är för fel på mig.
 
Åt en hel läkerol förpackning med. Mycket kom upp, inte med flit utan det bara kom. Som förra veckan. Fyyyy.
 
Skulle träna idag men ORKADE inte. Är så jävla trött och opepp att det finns inte. Har varit så hela vecka. O hatar att mitt sötsug har kommit tillbaka. Har ätit kromtabletter nu i två dagar, krom ska ju minska sötsuget men det har inte hjälpt. Shit vad jobbigt det är.
 
Kollar egentligen på film så det är därför det här inlägget blir lite knasigt kanske. Så skönt att det är torsdag idag för det betyder att det är fredag imorn och sen äre helg, efterlägtad såklart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag nöjer mig inte heller med bara ett par bitar mörkchoklad. Jag blir bara mer sugen på mjölkchoklad och det slutar alltid med att jag ändå går och köper det också. Så för mig lönar det sig att äta mjölkchokladen direkt för annars äter jag båda. Dock brukar jag försöka köpa ganska små förpackningar av mjölkchoklad så jag inte äter hur mycket som helst :)

2012-09-13 @ 23:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback