Aldrig mer 68 kg...

Åh... Alltså den här dagen. Ända sen jag kom hem från skolan känns det som jag bara har väntat på att klockan ska närma sig nio så man kan gå och lägga sig. Hur tragiskt är inte det? Har varit mega trött. Har bara glott på teve sen halv fyra, och ätit. Har tampats med världens sötsug idag med. Har ätit en ask läkerol och kankse 20 g mjölkchoklad som bara har legat i min "godisgömma" i ca tre veckor. Det är det enda gottiga jag har ätit iaf. Har ätiit rättså mycket mat men så är det väl ibland. Försöker tänka på hur det var när jag vägde 8 kg mer än vad jag gör just nu, vill verkligen inte gå tillbaka dit så försöker tänka på det varje gång jag vill tröstäta massa choklad bara för jag är trött och orkeslös. För det var ingen kul period. Jag kan berätta lite om den sen senare någon dag.
 
Nu ska jag göra iornding lite te och börja kolla på en film som börjar klockan nio, kommer varken ihåg vad den heter eller vilken kanal den går på. Eller jo! Jag tror den hette "Känd från teve", den är med Johan Rheborg iaf.
 
Och imorn är det ridning, hoppning! Haha. Jag som knappt kan trava. Kommer bli ett skämt. Men denna gång vill jag ha en snäll häst. Blev rädd för den förra som var elak i stallet. Hu.
 
Så natti natti!

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag vill inte berätta mer om det, jag har gått vidare och det var som SAGT många år sedan nu. Nu är jag en liten bit över 20 och då var jag 15. Det är länge sedan och jag vill inte tänka tillbaka.

Om du är nyfiken finns google, med tanke på hur öppet jag skrev om det i inlägget så borde det inte vara allt för svårt att klura ut resten. I alla fall inte om man är nog nyfiken^^

Härligt att se att du börjar få bukt med hetsätningarna. Kan du njuta av maten eller är det fortfarande väldigt jobbigt? Räknar du kalorier eller följer du hunger?

Kram

2012-09-15 @ 13:36:39
URL: http://uppfyllaendrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback