20120912

Usch igår alltså. Ingen kul dag. Åt en hel drös med kolor också efter mitt kvällsmål, var trött och sugen. Ingen bra kombination, skulle egentligen vara bättre om jag bara la mig och sov men tryckte i mig mumsiga fruktkolor först. Kanske 100 g så inga enorma mängder iaf. Och innan kvällsmålet hade jag ätit 1½ portion grön ärtsoppa som jag lagade plus 3 stekta ägg. Åt först 1 portion soppa och 2 ägg, tyckte det skulle räcka eftersom det inte var alltför länge sen jag åt mellis men nej, var fortfarande hungrig (eller mest bara sugen?) så tog ½ portion till och 1 ägg till.
 
Innan jag sov låg jag och böla en stund i sängen för jag var så ledsen på allting. Men efter jag sluta böla blev jag väldigt trött och den lite oroliga känslan jag haft i kroppen hela dan försvann lite så då passa jag på att släcka lampan och försöka sova, och jag somnade nästan på en gång. Skönt.
 
Idag börjar jag inte förens 13:15 så sov ända till halv 10. Har gjort mig i ordning och käkat storfrukost. Ska läsa i programmeringsboken och försöka förbereda mig lite inför eftermiddagen, ska  nämligen programmera hela eftermiddagen. Kuuuul...
 
Så vi höres ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback