Träning!

Åh, hade en underbar helg :) Mycket trevligt med lite sällskap, brukar ju annars vara ensam och inte träffa en enda människa jag kan prata med under helgen.
 
Nu är det officiellt tentavecka eftersom jag hade min sista föreläsning idag. Så nu blire ordentligt med plugg i 1½ vecka. Sen nästa fredag ska jag hem, åh vad jag längtar.När jag är hemma ska jag även passa på att väga mig. Senast jag var hemma vägde jag mig med, men det var ju drygt 1 månad sen nu. Då vägde jag 59,9 kg. Jag hoppas på max 58,0 kg nu. Ska bli intressant och se vad vågen visar!
 
O den här veckan har jag äntligen tränat!! Var ju typ 1 månad sen sist, har haft så mycket i skolan samt att jag har haft ont i halsen nästan dagligen de senaste två veckorna :/ Halsen har varit bättre nu de senaste 3 dagarna iaf, skönt. Men i måndags körde jag Bodypump, gick förvånasvärt bra med tanke på att jag körde det senast i maj! O sen igår Bodyjam, första gången jag var på den nya releasen. Den var rättså kul faktiskt, har anmält mig till morgondagens Bodyjam med men får se om jag går!
 
Hoppas ni mår bra, vi höres nångång, lär inte bli så mycket uppdatering för förhoppningsvis kommer jag mest sitta och plugga och inte göra så mycket annat, förhoppningsvis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback