Tankar

Sen kom jag väl hem strax innan halv fem. Det var väldigt fint väder så jag tog en liten promenix och gick förbi affären på hemvägen och shoppade lite så jag kunde laga middag, som blev tonfiskgryta med ris! Göttigt blev det.
 
Bunkrade även upp med olika rotfrukter, det var så gott med egenrostade rotfrukter förra gången jag gjorde det så vill passa på nu medan det är säsong! Om jag orkar och hinner ska jag cykla till Willys och köpa laxfile som är på extrapris, älskar lax! Skulle passa så bra med lax i ugn tillsammans med rotfrukterna, mmmmm....!!! Men har så jäkla mycket och göra egentligen så får se hur det blir, om jag hinner. Måste även till systemet innan lördag, suuuck. Fast det finns ett WIllys och Systembolag på samma plats kom jag på precis! Sweet. Två flugor i samma smäll. Men de ligger en bit bort. Igen, tidsbrist...
 
Men men. Vill nu bjuda er på en mörk och slarvigt tagen bild på min middag jag laga!
 
 
Dagens middag blev alltså tonfiskgryta (tonfisk, lök, vitlök, rivna morötter, broccoli, kokosmjölk, krossade tomater, curry, grön curry pasta typ), ris, en klick keso, några cashewnötter samt ett par blad isbergssallad! Gott och starkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback