Tagga tagga rå!

Idag gäller det: Tenta 14:00-18:00. Tagga! Nä men jag har insett hur det förmodligen kommer gå, och jag har i förebyggande syfte bokat in mig på ett Bodycombat-pass ikväll så jag kan få ut mina agressioner eller andra jobbiga känslor jag förmodligen kommer ha. Men känner mig rätt mör i kroppen för jag var på Bodypump igår så jag får se om jag ens kan gå, Bodycombat är ju riktigt jobbigt faktiskt!
 
Men Bodypumpen igår gick riktigt bra faktiskt! Kände att de flesta muskler var med, särskilt benen, har nog aldrig känts så bra förut med dem. Kanske var det för jag har ätit så mycket de senaste dagarna så de hade en massa glykogen i sig? Musklerna alltså. Men men, det blev ett bra pass helt enkelt!
 
Nu har jag precis ätit frukost, havregrynsgröt! Mmmums :) Har ätit de till frukost i princip varje dag den senaste veckan så lär väl tröttna snart :P ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback