Pluggilugglugg

Hej hej! :) Pluggade hela dagen igår, sen vid halv sju bytte jag om och stack och träna. För tredje gången denna vecka! Har kommit på att anledningen till att jag har tränat denna vecka är kanske att det är ett skäl att få lite paus från plugget utan att behöva få dåligt samvete. Skulle jag sitta och kolla på teve skulle jag få dåligt samvete för att jag inte satt och plugga. Men när jag är och tränar känns det mer som att jag gör någonting, att jag gör någonting som också är ganska viktigt!
 
Men idag blir det ingen träning tror jag inte. Brukar inte gå någon gruppträning vad jag vet fredagkväll och eftersom jag planerar att sitta och plugga tills ikväll blir det nog inget med det. Men har ridning imorn! Men brukar ju vara väldigt trött när jag kommer hem från den men jag hoppas att jag orkar plugga lite iaf, annars får det väl bli en lite halvt pluggfri dag. Kommer ju sitta på morgonen iaf...
 
Men men! Se ya later.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback