Överätning

Yes!!! Jag klara min tenta i tisdags. Så skönt!!
 
Vad som är mindre skönt är att jag har ätit onyttigt både i måndag och tisdags, för att sen spy upp det. I måndags kommer jag inte ihåg vad jag åt men igår någon timme efter middagen åt jag en rättså stor bit cheesecake jag hade i frysen, en näve nötter, en msk jordnötssmör och ca 50 g 85 % choklad. Sen spydde jag. Åt ju egentligen inte så mycket, det var ingen hets för jag hade hyfsad kontroll hela tiden, men fick ångest och spydde upp det mesta tror jag.
 
Nu kom jag förresten på vad jag åt i måndags ._. Köpte två paket glass i slutet av förra veckan, 2 x 0,5 l. Så igår, också drygt 1 h efter middagen, åt jag först 0,5 l glass, spydde upp det mesta tror jag för sen började middagen komma upp. Sen direkt efter äter jag det andra paket glass, spyr upp tills sur middag börjar komma upp igen. Så åt 1 liter glass. Kände mig rättså dålig efter det. Vill absolut inte börja äta och spy, det är ingen bra grej det dära som ni säkert vet... Men det är svårt att sluta när man väl har kommit in i det, inte för att jag "har kommit in i det" än kanske, har ju "bara" gjort det två dagar i rad ännu men får fan passa mig. Det sista jag vill är att börja hetsäta igen för det suger.
 
Men blir så irriterad, när jag är med folk (typ familjen iaf) kan jag äta gottis i lagom mängder och nästan utan ångest, när jag är själv och äter något onyttigt vill jag alltid ha mer, sen äter jag mer och får ångest och då spyr jag. Varför kan jag bara inte äta i normala mängder och inte spy när jag är ensam???!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är så otroligt lätt att fastna i att äta och spy.. hoppas att du lyckas ta dig ur det. <3

Sv: Jaa, men dumt sagt var det verkligen.

2012-10-31 @ 15:44:21
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback