Nya byxor

Hellu!
 
Igår va jag ju och handla på en affär jag inte har handlat i förut, och jag var sååå nära på att köpa med mig både kakor och godis. Massa argument susade genom mitt huvud, både argument för att jag skulle få köpa godiset och några emot att jag skulle få köpa godiset. Men det slutade med att jag inte köpte något av det, eller ja, köpte en 100 grammares 85 % chokladig chokladkaka men det räknas inte riktigt som vanligt godis. Tycker inte jag iaf :P
 
Idag har jag varit jäkligt trött. Gick och la mig sent igår, nån gång vid halv tolv tror jag klockan var. Blev lite försenad för jag ägnade en stund innan jag gick och la mig till att spy upp delar av chokladkakan jag tryckte i mig vid elva, 80 g 85 % chokladkaka åt jag, bara sådär. Mådde illa så det kom upp rättså lätt. Bara spänna magen typ så kom det. Usch usch. Men testa själva och ät så mycket choklad jag åt, på tio min så får ni se hur man mår :/
 
Men men, jag var som sagt riktigt trött idag men blev lite piggare kanske för jag hade på mig nya byxor. Byxor jag köpte utan att jag kom i dem för kanske 2-3 veckor sedan? Jag kommer i dem nu! Wieho!! Tycker de sitter snyggt med. Så fick iaf känna mig fin idag igen ^^ Äääälskar att känna mig fin. Fast vem gör inte det egentligen? Men det känns bara så jäkla kul att jag får känna mig fin igen och vilja ha tajta kläder! Det var länge sen jag kände så sist lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback