Mentalt instabil

Usch. Idag är en såndär lite jobbig dag, en sån dag som jag känner mig svag på något sätt. Svag mentalt alltså. Som den dagen för några veckor sen om ni kommer ihåg, jag behövde verkligen handla men kunde inte för jag var så rädd att jag skulle köpa en massa godis för jag hade en såndär mentalt svag dag? Riktigt så illa som det var den gången är det lyckligtvis inte idag, men nästan.
 
Satt på en föreläsning efter lunch. En riktigt tråkig sådan och som inte ger någonting. Så redan en kvart in på föreläsningen bestämde jag mig för att gå i pausen. Hade även ett sånt enormt sötsug att jag inte kunde koncentrera mig alls trots att jag ätit en riktig lunch vid tolv. När pausen kom cyklade jag hem i raketfart. Gjorde iordning ett nyttigt mellis (som tur va) trots att jag mest bara ville slänga i mig gottigheter. Åt mitt mellis men hade fortfarande världens sötsug. Åt en ask läkerol. Suget kändes lite mer under kontroll. Försökte sova lite, var så jäkla trött men en kompis ringde och "störde" mig och frågade om en labbrapportsgrej, gjorde inget för det var trevligt att få prata lite. Sedan efter det telefonsamtalet kände jag mig lite bättre. Nu känner jag mig så pass stabil att jag kan cykla iväg och köpa lax och även lite annat på extrapris, ska även till Systemet för tredje gången i mitt liv och sen se om jag kan hitta någon passande outfit tills på lördag. Ska på sittning och sedan kravall (=fest på universitet). Woho! Egentligen har jag inte alls tid att vara bakis i helgen, borde plugga hela helgen men istället kommer jag inte kunna plugga alls mycket eftersom jag har ridning på lördagar också så går både lördag och söndag bort, surt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback