Besök

Idag kommer min Syster och ska hälsa på mig under helgen. Underbara, älskade, bästa Lillasyster. Ska cykla ner till resecentrum om 20 min och hämta henne, åh vad jag längtar :) Ska bli så kul att ha henne här. Var ju över 1 månad sen jag träffade henne, senaste gången jag var hem-hemma när det nu var. För länge sen helt enkelt!
 
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Typ promenera, äta på salladsbar, åka till stallet imorn (jag har ju ridining), kolla film och äta gott. Kommer bli great! Det jobbiga är att jag inte kommer plugga alls i helgen, och mina kompisar ska sitta i skolan hela helgen och plugga. Hej ångest! Jaja. Jag får försöka plugga som en galning nästa vecka så kanske jag kan klara en tenta iaf, av tre...
 
Så kommer inte blogga i helgen, har ju inte bloggat så mycket denna vecka alls kom jag på nu. Sorry! Men nu har jag iaf förvarnat er :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback